عن مدرسة الريتاج للغات – AL-Retaj Language School

مدرسة الريتاج للغات - AL-Retaj Language School المقطم - القاهرة

تفاصيل عن مصروفات مدرسة الريتاج للغات – AL-Retaj Language School

مصروفات العام الدراسي 2024-2025 م
تشمل المصروفات الدراسية الكتب المدرسية
رسوم الابلكيشن 2000 جنيه مصري
سن قبول مرحلة التمهيدي 3 سنوات و شهرين في 1 اكتوبر
سن قبول مرحلة الحضانة 3 سنوات و6 شهور  في 1 اكتوبر
كثافة الفصل من 20 إلي 25 طالب
يفتح باب التقديم في شهر يناير

عنوان مدرسة الريتاج للغات – AL-Retaj Language School

وسائل اتصال
سوشيال ميديا
الشهادة الممنوحة من
تلاميذ

لو بتدور على مدرس..

تقدر تلاقي أحسن المدرسين دلوقتي على دليل المدارس المصرية

اقرأ وتعرف علي احدث المقالات :
عيوب مدارس ستيم
أنظمة التعليم

عيوب مدارس ستيم

كما يقول المثل المشهور لا ورود بلا أشواك وكذلك لا شيء كامل بلا عيوب، سنتحدث في مقالتنا عن عيوب مدارس ستيم، لكن أولًا سنتعرف قليلًا

قراءة الموضوع »
انضم إلي جروب دليل المدارس المصرية لو عندك اي استفسار
ورك شيت للاطفال Worksheet For Kids
  • لا توجد تعليقات بعد.
  • أضف تقييم

    قد تكون مهتما أيضا بـ